השר בנט: "מי שחוצה את הגדר בעזה – בן מוות"

איתי גדסי No Comments on השר בנט: "מי שחוצה את הגדר בעזה – בן מוות"

בנאון שנשא השר במכון "INS" יצא נגד מדיניות הממשלה הביטחונית הרופסת לדבריו, וקרא "לשנות את הטקטיקה והאסטרטגיה במהירות להחזרת ההרתעה" עוד חשף בנט בככנס: "102 בתים של מחבלים עדיין עומדים על תילם"

דורש תיקון מהיר בביטחון שיביא הרתעה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שינוי עכשיו: שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, נשא כעת דברים בכנס 'הצגת התכנית המדינית של המכון למחקרי ביטחון לאומי' (INSS). המכון מכנס את בכירי המערכת הפוליטית והביטחונית בכדי לדון על בעיותיה הביטחוניות של ישראל, פוליטקאים רבים רואים בכנס כמקום להציג את עמדותיהם הביטחוניות והמדיניות.

השר בנט התייחס למצב הביטחוני ואמר "אני חושב שאנחנו צריכים לעשות תיקון משמעותי ומהיר במדיניות הביטחונית של ישראל ולחזק את ההרתעה, מדברים טקטיים עד אסטרטגיים. בחודשים האחרונים חודרים באופן יומיומי עשרות מחבלים מעזה, כולל היום, מניחים מטענים ויוצאים חזרה הביתה בשלום.
מה הייתי עושה שונה ? הייתי נותן הוראה להרוג אותם".

השר התייחס לפיגוע שאירע אתמול באיזור התעשייה ברקן ואמר "אתמול התרחש רצח נתעב של שני ישראלים. החל מהראשון בנובמבר המשפחה של הרוצח תקבל כ – 15,000 ש״ח בחודש. צריך להפסיק את זה".

השר אמר כי צריך להרוס את בתי המחבלים במהירות: "הבית של רוצחי ארי פולד ז״ל, רונן לוברסקי ז״ל, ינאי וייסמן ז״ל, אשר חסנו ז״ל – כולם עומדים. 102 בתים של רוצחי ישראל עומדים. צריך להרוס אותם".

בנט ששותף בממשלה מחד אך מתנגד למדיניותה מאידך, אמר: "צריך לעבור מדיבורים על הרתעה ליצירת הרתעה ואני מתכוון להמשיך לפעול להחזרת ההרתעה על ידי פעולות מובהקות וברורות״.



0 תגובות